Doprava a platba
Zboží je dodáváno dle Vašeho výběru balíkovou službou PPL, Zásilkovna.cz, DPD nebo Českou poštou a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce. Dále je možnost osobního odběru zboží na naší prodejně v Brně-Zábrdovicích, Zábrdovická 827/10 . Poštovné a balné neúčtujeme při nákupu za více než 3.025,- Kč v ČR a při nákupu 242,- € pro Slovensko, při nákupu 242,- € pro Polsko.
Cena platby platební kartou - zdarma
Cena platby Zálohovou fakturou (bankovní převod) - zdarma
Cena osobní odběr - hotově při převzetí na prodejně Zábrdovická 827/10, Brno - zdarma.
Cena balného a poštovného při zvolení přepravy PPL (soukromé adresy) – 79,-Kč (firemní adresy) 119,- Kč
Cena balného a poštovného při zvolení přepravy DPD - 139,- Kč
Cena balného a poštovného při zvolení přepravy Česká pošta - 139,- Kč
Cena balného a poštovného při zvolení přepravy Balíkovna - 77,- Kč
Cena balného a poštovného při zvolení přepravy Zásilkovna.cz - 77,-Kč
Cena balného a poštovného na Slovensko s dobírkou přeprava DPD - 239,- Kč
Cena balného a poštovného na Slovensko platba kartou, případně platba Zálohovou fakturou přeprava DPD - 205,- Kč
Cena balného a poštovného do Polska s dobírkou přeprava DPD - 309,- Kč
Cena balného a poštovného do Polska Zálohovou fakturou přeprava DPD - 259,- Kč
Ve spolupráci se společnosti Zásilkovna.CZ doručujeme zásilky po celé Evropě. Partneři a ceny poštovného na požádání.
Doručení:
V případě odeslání objednávky do 12 hodin, je zboží obvykle doručeno následující pracovní den. Vycházíme vstříc Vašim individuálním požadavkům.
Zboží Vám doručí společnost PPL – informace : https://www.ppl.cz/zakaznicky-servis?utm_id=b-325757679774_c-1420663816&gad_source=1
Zboží Vám doručí společnost DPD – informace, všeobecné podmínky a sledování zásilek na https://www.dpd.com/cz/cs/
Zboží Vám doručí Česká pošta – informace, všeobecné podmínky a sledování zásilek na www.ceskaposta.cz
Zboží doprava Zásilkovna.cz - informace: https://tracking.packeta.com/cs/tracking/search
Nafukovací balónky jsou pro účely dopravy zabaleny do igelitového sáčku a dále do papírové krabice. Zákazník je vždy před převzetím zboží povinen zkontrolovat neporušenost obalu. Při jakémkoliv poškození zboží vzniklém při přepravě je nutno bezodkladně sepsat reklamační protokol s přepravní společností.